Accent Media ka bërë një rrugë të gjatë që nga fillimet e saj në vitin 1995. Aktualisht, kompania ka një gamë të gjerë të artikujve promovuese numri i të cilëve i kalon 2.500 hapësira reklamuese. Rritja e saj është dëshmi e përkushtimit afatgjatë për klientët dhe kërkesat e tyre. Eksperienca e akumuluar nga sfidat e ndryshme që u përball me kompaninë përmes zhvillimit të saj ka ndryshuar shpejtësinë dhe cilësinë e kryerjes së fushatave dhe zhvillimit marrëdhënie të forta me klientët. Fakti se sot kompania është zgjedhja e parë e çdo klienti , kur është fjala për reklamat e jashtme në natyrë është dëshmi për besimin që kanë klientët në Akcent Media për zbatimin e fushatave dhe qëndrueshmërinë e tyre në cilësinë e shërbimeve të ofruara nga kompania për të gjithë ata që do të zgjedhin bashkëpunimin, pavarësisht nga madhësia dhe buxheti i klientit.
Accent Media është një kompani e orientuar për klientë dhe nevojat e tyre. Duke marrë parasysh këtë orientim si një motor i zhvillimit, kompania përpiqet t'i përmbahet parimeve kryesore të mëposhtme në punën e saj:
Accent Media është një kompani e orientuar për klientë dhe nevojat e tyre. Duke marrë parasysh këtë orientim si një motor i zhvillimit, kompania përpiqet t'i përmbahet parimeve kryesore të mëposhtme në punën e saj:
Shpejtësia
Shpejtësia me të cilën zhvillohet fushata shpesh është nga rëndësia kritike në reklama. Përvojën që ka Akcent Media në procesimin e fushatës është garancë për atë se ata do të jenë të shpejtë, efikasë dhe efektiv të përfunduara . Me Akcent Media, klientët janë gjithmonë të sigurt që do të fitojnë atë që është rënë dakord në kohën e e bisedimeve.
|
Cilësia
Suksesi në dhënien e cilësisë së njëjtë të shërbimit në çdo fushatë, pavarësisht nga madhësia dhe mbulimi i saj,është themeli për ti mbajtur klientët ekzistues dhe të fitojë klient të rinj.
|
Estetikë
Estetikë është ndoshta elementi më i rëndësishëm i çdo reklamave. Në këtë kuptim Akcent Media është vazhdimisht duke investuar në objekte të reja të reklamave të reja dhe kështu vazhdimisht përmirëson dhe zgjeron portofolin e saj të hapësirave reklamuese. Kompania përpiqet që të bashkëpunon me të gjitha njësitë vendore të përfshira në hartimin e hapësirës publike dhe kështu të jetë një lojtar aktiv në zhvillimin e saj.
|
Akzent Media zotëron mbi 2 500 sipërfaqe reklamuese të të gjitha llojeve në të gjithë vendin. Në kryeqytetin ofrojnë mbulim të plotë të hyrjeve në autostradën Shkup, deri në udhëkryqet e ngarkuar në qendër të qytetit. Në pjesën tjetër të Maqedonisë janë lider dhe të ofrojnë absolute vende si në qytetet e mëdha dhe të vogla. Portofoli i lokacioneve është i rrethuar nga vendet oferta e dimensione të ndryshme të rrugëve në vend, ku ne mbulojnë arteriet kryesore: e E-75 (veri - jug) autostradë për në Ohër përmes Tetovës, magjistralja për Manastir si dhe mahjistralja për në Bullgari. Përveç dimensioneve standarde të një billboard (dim.5m x 2.4 m) dhe beklajt (dim.4,4m x 2.4 m) Akzent Media në ofertën e saj përfshin një numër të madh të llojeve të objekteve reklamat me dimensione që janë më të mëdha sesa standardet. Në Shkup, ajo kryesisht i referohet dimensioneve më të mëdha 8,0m x 4,0m, 5,0m dhe 10,0m x 15,0m x 7,5m; si dhe një numër i madh i fasadave me dimensione të ndryshme. Përveç kësaj, në kryeqytet ofrojnë sitilajti me dimensione më të vogla 1,2m x 1,8m. Kjo gamë e gjerë e lokacioneve dhe objekteve reklamuese na lejon për të përmbushur nevojat e secilit klient.